Οι Μαθητές, οι Μαθήτριες,
η Διεύθυνση και το
Προσωπικό του Σχολείου μας
σας εύχονται
το 2022 να είναι αισιόδοξο και χαρούμενο για όλους!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Φέτος στο μάθημα των Εικαστικών φτιάξαμε διαφορά χριστουγεννιάτικα δέντρα. Με τους μαθητές της Α και Β δημοτικού φτιάξαμε χάρτινα τρισδιάστατα έλατα και τα στολίσαμε με πλαστελίνη και σχέδια.
Με τους μαθητές της Γ δημοτικού φτιάξαμε
στολίδια και ένα χριστουγεννιάτικο κολάζ στην πόρτα της τάξης.
Σε πολλά τμήματα στολίσαμε το δέντρο της
τάξης στον τοίχο. Ενώνοντας πολλά μικρά χριστουγεννιάτικα έλατα δημιουργήσαμε
ένα ομαδικό μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Σε όλες τις τάξεις οι μαθητές δημιούργησαν
πολλές ζωγραφιές με θέμα τα Χριστούγεννα και ευχετήριες κάρτες χρησιμοποιώντας
την τεχνική του κολάζ.
Οι μαθητές των Στ τμημάτων ήρθαν σε επαφή με τον πηλό σαν υλικό, έμαθαν πως μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν για να δώσουν μορφή στις δημιουργίες τους και με την βοήθεια διαφόρων εργαλείων, όπως οδοντογλυφίδες και κουπάτ, δημιούργησαν τα δικά τους στολίδια.
Οι μικρότερες τάξεις χρησιμοποίησαν σαν
υλικό την πλαστελίνη για τις δικές τους φιγούρες και στολίδια.
Γενικά τις μέρες αυτές, η χαρά και προσμονή των Χριστουγέννων μας έδωσε κίνητρο να δημιουργήσουμε!
Και του χρόνου να είμαστε καλά!
ΟΙ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας…
Ευχαριστούμε τον κ. Παζαρακη Μιχάλη, μηχανολόγο
μηχανικό για την παρουσία του στο Σχολείο μας! Μέσω πειραμάτων και απλών
εφαρμογών που δημιούργησε, τα παιδιά κατανόησαν τι είναι ενέργεια.. Οι καθαρές
μορφές ενέργειας δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και γι αυτό τους δίνουμε το
όνομα πράσινη ενέργεια. Ακολουθούν μερικά στιγμιότυπα από τη δράση!
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Σήμερα, στο μάθημα των Εικαστικών, με τους μαθητές του
σχολείου μιλήσαμε για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Εξηγήσαμε τι
σημαίνει άτομο με αναπηρία και συζητήσαμε για την διαφορετικότητα, την ισότητα
και τον σεβασμό. Ύστερα από προβολές που τους παρουσιάστηκαν και συζήτηση πάνω
στο θέμα, οι μαθητές της Α' και Β' τάξης ζωγράφισαν την Ζωζώ! Συγκεκριμένα, σε
όλους τους μαθητές δόθηκε η περιγραφή ενός παιδιού βήμα βήμα, για να το
ζωγραφίσουν, ωστόσο ο καθένας και η καθεμιά το απέδωσε τελείως διαφορετικά,
αποδεικνύοντας, έτσι, πως στην πραγματικότητα είμαστε όλοι μας διαφορετικοί,
αφού αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά τα ίδια πράγματα. Το αποτέλεσμα μας δίδαξε
πως πρέπει να δεχόμαστε την διαφορετικότητα και να φερόμαστε σε όλους με
ισότητα και σεβασμό.